Úsměv je nejlepší odpověď - Recenze

8. 1. 2016
Usmev-je-nejlepsi-odpoved
Úsměv je nejlepší odpověď

88 cest k asijskému klidu

Rakouského fotografa a spisovatele Benharda Moestla (nar. 1970) již dlouhá léta fascinuje východní filosofie, jejíž podstatu si ověřil během několika pobytů v proslulém čínském klášteře Shaolin, kde spolu s mnichy studoval její principy a především sílu vědomí, která výrazně ovlivňuje náš život.

V nové knize přibližuje asijský způsob myšlení v souvislosti s tím, jak vnímáme sami sebe i svět kolem nás, a to v duchu čínského přísloví „Život zvládáme s úsměvem, nebo vůbec“, neboť je přesvědčen, že silnější je ten, kdo se usmívá a úsměv je ta nejlepší odpověď. V mnoha krátkých kapitolách se dělí o své životní zkušenosti a nabízí přitažlivým způsobem možnost myslet, aniž bychom byli předem zaujatí či umět vnímat čas a vychutnávat si chvíle, jimž bychom v každodenním shonu nemuseli věnovat pozornost. Inspirativními podněty v nás probouzí novou chuť posílit důvěru ve vlastní sílu, poznat svá slabá místa, využívat kreativitu, intuici, přiměřeně reagovat, vnímat správný okamžik, neztěžovat si život a nedovolit, aby o něm rozhodoval někdo jiný, navíc - svůj vnitřní svět si vytváříme my sami.

Díky povzbudivým a tvůrčím nápadům autor posiluje v čtenáři snahu jednat tak, aby to jemu samotnému přinášelo radost i užitek a druhé obohacovalo díky změně vnitřních postojů. Ačkoliv musíme překonávat různé překážky a obtíže, přesto můžeme díky tomu jít životem uvolněně a s úsměvem. Motivační kniha oblíbeného autora nás bude spolehlivě doprovázet, povzbuzovat a přátelsky podněcovat.

Tento „Evropan s asijskou duší“, jak bývá autor nazýván, vydal v nakladatelství Beta již pět úspěšných knih. Také tato novinka se stává důvěrným průvodcem životem a bez ohledu na náš věk či zkušenosti ho obohacuje o nové osvěžující impulzy.

Úsměv je nejlepší odpověď, počet stran 240, cena 259,- Kč. Knihu můžete zakoupit ZDE.

Autorkou recenze je: Dana Vondrášková, eSeznam.cz - Portál nejen pro zdravotně znevýhodněné